Daily Archives: August 30, 2010

un mare punct dar fara capat

si cand ne-am luat la socotit sentimentele
ieseam mereu in minus
vorbeam alte limbi si mestecam alte inimi
intalnirile se furisau pe sub usa ca un miros puternic de-amoniac
eu ce sunt pentru tine
iar tu cand m-ai uitat?

fetitele alea aveau rochii lungi
si noi cu mintea le-am scurtat

iar cand ne-au pus la aparat
doi mincinosi ne-au declarat.

Comments Off on un mare punct dar fara capat

Filed under plictiseli

in minus

ma simt torturata de aer, de vant, de insistente, de sigurantele arse
momente stramtorate si mai mult de prea multe tigari
dupa ce respir fumul scos din cuptorul care iar mi-a ars mancarea
sunt singura si sigura ca vreau sa adorm
soneria mea latra zgomotos
ma izbesc spre usa sa deschid
nu este nimeni
sau nu era?

Comments Off on in minus

Filed under de toate pentru toti

Protected: In A Dream I Saw You Walkin, With Your Friends Alive And Talking – That Was You.

This content is password protected. To view it please enter your password below:

Comments Off on Protected: In A Dream I Saw You Walkin, With Your Friends Alive And Talking – That Was You.

Filed under plictiseli