Daily Archives: August 6, 2010

pn

“I can write the saddest poem of all tonight. I loved her, and sometimes she loved me too.”
— Pablo Neruda

Comments Off on pn

Filed under de toate pentru toti

pe masa cui te odihnesti azi

dupa ce si-a mancat legumele cu duiosie
a cerut o bucata mare de carne

rupta din tine

Comments Off on pe masa cui te odihnesti azi

Filed under de toate pentru toti

desdemona

imi este rusine sa-ti spun cat de mult mi se pare ca te-am iubit
mi se strangea carnea pe mine si imediat ceaiul suiera in bucatarie
nu se intampla minuni, nu exista magie
oamenii cu fuste lungi nu mai cred in dumnezei
altii mananca doar legume
eu n-am nicio problema astazi
imi este doar foarte rusine
sa-ti spun
te-am iubit un pic cam
preamult

Comments Off on desdemona

Filed under de toate pentru toti

au fost si`or sa mai vina

ma uit la copii pe strada si-mi imaginez
ca-s ai nostri
ma zgarie soarele asta mult prea mult pe spate
dar nu am argumente bune sa-l combat
si se face seara aia buna
in care ies din casa
iar totii copii de peste zi se uita la mine
dar niciunul nu ma recunoaste
ca mama

Comments Off on au fost si`or sa mai vina

Filed under de toate pentru toti

bad luck

se pare ca a trebuit sa se faca bucatele
asa mare cum se spunea ca este n-avea loc in lumea asta micuta rau
nu trebuie sa suni nicaieri
drumul e acelasi
si de ce oare capul meu s-ar aseza altundeva?

asta nu stiu, ma intreba cineva

Comments Off on bad luck

Filed under de toate pentru toti