Daily Archives: August 5, 2010

reactie

m-am trezit din somn si m-am uitat la tine
cine naiba ai fost tu si cum ai ajuns in mine?

formele astea nu s facute din hartie
nu se rup
nu se clatina
nu se cos usor de maine

m-ai trezit din somn sa ma uit la tine
spune-mi cine naiba am fost si cum ies din tine?

Comments Off on reactie

Filed under de toate pentru toti

nepretuit

ala care te dezbraca seara, si isi aseaza organele peste pielea ta
care fermenteaza precum mustul
ala care poate fi mereu acelasi cu cel care
dimineata iti spala fata`n oglinda, si dintii seriosi
pentru zambetele ce urmeaza sa le mimezi
ala care iti alege rochia cu flori din dulap si te imbraca cu ea
dupa ce ti-o netezeste cu fierul cumparat din flanco
ala care-ti aduce pranzul la serviciu in caserole mici si colorate
legume multe, peste pentru c-are fosfor, piersici care seamana cu pielea ta
ala nu e iubitatuala esti chiar tu

Comments Off on nepretuit

Filed under de toate pentru toti

red-pull iti da aripi, kent 4 ti le taie

ea ar fi spus:
te iubesc pentru ca altfel nu stiu
dar ar fi mintit
si-atunci
de ce sa n-alegem tacerea

Comments Off on red-pull iti da aripi, kent 4 ti le taie

Filed under de toate pentru toti

cu rima facem scrima

era un domn bine, expresie si asa furata
la tv se anunta furtuna
pe cand bianca lu bote era criticata de altii
unii ar zice ca-i asa si asa
eu as baga capul sub perna si sigur nu m-as gandi la ea
acest domn bine suna la usa mea
avea si chei dar educatia primita nu-l lasa
cand ne vedeam faceam liniste
se prea poate ca vocea mea il deranja
ca la bordel, ieftin dar savuros
isi intindea bastonul in timp ce-mi faceam cafea
ridicand carpa care ma imbraca si cauta sub ea ceva
imi intorceam capul ca la cinema, imi muscam buza si-ntrebam pe sub limba:
“doresti ceva?”
pedeapsa era asa
apleaca-te si linge de pe pantofi ultima picatura de cafea

acest domn bine nu prea exista
iar bianca de la tv imi spunea:
poate nu in lumea ta,

Comments Off on cu rima facem scrima

Filed under Uncategorized

fii cuminte si plangi in liniste

merge pe strazi, impleticita, gatul aluneca inapoi, vrem acasa, vrem aruncate n gunoi,

ce ganduri, n-o fi cum vreti voi, n-o fi cum vrem noi, dar ce bine ne-ar prinde la gunoi

oare ma vede? se uita la mine. plange? de ce mama dracu mai plange si asta
ce tot vrea, ce tot o vrea? am vreun buzunar secret in pizda de unde pot scoate capsuni pentru tine
n-ai, n-ai niciun buzunar, sa va ia dracu, mai bine va dadeam la caini
mai merge putin, cate femei murdare`n jur, asta inca are miros de pula la subrat, si mi cere buletinul
dar identitatea nu acolo-mi sta
si ma uit si eu la al ei
erai mai frumoasa cum 10 ani dar nici acum n-arati rau, mirosi totusi a gunoi,
fara probleme gandurile mele o iau razna, alergand discret spre mana ei
nu ne tragem de sireturi ca-i prea cald, purtam sandale

ma intorc, mergeam pe strazi ma impleticeam, aveai masina langa mine,
o sa te calce, o meriti, mai bine ai tine gura inchisa daca nu vrei sa-ti-o`nchid eu cu cacat

si pentruca e mult prea vara
si pentru ca peretii cad peste mine cand ma uit la puncte fixe
si pentru ca nu afli nume de la mine
si pentru ca toate astea nu exista
le-am inventat

Comments Off on fii cuminte si plangi in liniste

Filed under de toate pentru toti

casa de piatra si inima de foc

unde esti?
asteptam langa geam, ingenua
pleopele ascundeau ceva sub ele
inchise
asteptam langa geam
cu pensula`n mana
venirea ta
si se tot facuse iarna si iar asa
visam cum ochii mei vor fi goliti de trecut
si pensula din mana va desena ceva mai mult

ceva mai mult de`atat

Comments Off on casa de piatra si inima de foc

Filed under Uncategorized