Daily Archives: October 6, 2009

strazi, apartamente, geamuri

670291-11
m-am saturat de acest romeo care sta la usa mea
cersind iubire
m-am saturat de toate serenadele pe care nu le-am mai cerut
si nu stiu daca le mai merit
as vrea sa se faca intuneric
si sa ramana asa
mana ta prinsa in gaura cheii
si chilotii mei in ea

ai putea sa dispari
n-ar fi nicio diferenta
maine tot pe acolo am sa trec

Leave a comment

Filed under Uncategorized

vulgar?

uneori nu am nicio limita
pentru mine cuvintele sunt doar cuvinte
tocmai de aceea uit tot ce-mi spui
si-mi amintesc tot ce faci
o pizda
doua pizde

tu sugi pula dupa ce te speli pe dinti sau inainte?
e doar curiozitate
vulgar grotesc
sunt o nesimtita
la zid cu mine

am sa scriu cu rahat pe toti peretii
te iubesc si-apoi am sa te pun sa lingi

Leave a comment

Filed under Uncategorized

nicio flacara

rainbows-in-all-possible-ways09
ma asteptam sa-mi mai scrii
si daca n-ai facut asta sigur: “se gandeste la mine”.
ieri la trecerea de pietoni te scarpinai in cap
si sigur nu te gandeai la mine:
ca nu in cap stau eu de obicei
ci in piept.

nu al tau, se pare

Leave a comment

Filed under Uncategorized